Wednesday, March 4, 2020

Pengalaman Saya

Hai semua harini saya ingin berkongsi Pengalaman Saya Semasa Di Zaman Tadika Hingga Sekolah Menengah ✌

Semasa saya bersekolah di tadika kemas saya mempunyai ramai kawan yang sangat baik dan periang . Setiap pagi ibu saya selalu mengikat rambut saya ๐Ÿ’ž setiap hari rambut saya style yang berbeza ๐Ÿ˜‚ .Sampai cikgu saya suka dengan rambut saya ❤

Semasa saya di sekolah rendah juga saya selalu membuat style rambut yang berbeza ๐Ÿ˜‚ . Ada satu hari saya tak siap kerja sekolah masa darja 1 , cikgu saya memberi denda kepada saya ๐Ÿ˜… denda dia cikgu saya mengambil gambar saya kerana dia suka tengok saya mengikat rambut tocang dua ๐Ÿ˜‚. Dan cikgu saya ingat perkara itu sampai saya habis darja enam๐Ÿ˜‚

Semasa saya masuk sekolah menengah saya dilantik menjadi pengawas perpustakaan dan saya menjadi pengurusi pps (pengawas pusat sumber) selama 2 tahun dan saya mempunya banyak pengalaman semasa di sekolah menengah ❤ saya banyak belajar mengenai buku semasa saya menjadi pengawas pps ,semasa tingkatan 3 saya mengkaji sejarah komtar , saya mendaki gunung jerai dan bukit bendera ,saya mempunyai pengalaman bagaimana mengurus dinner dan banyak lagi yang cikgu saya ajar semasa di sekolah menengah ๐Ÿ™‚๐Ÿ’ž

Sampai sini saja pengalaman saya yang boleh saya kongsi ๐ŸŒธ terima kasih kerana sudi membaca blog saya ๐Ÿ’›

No comments:

Post a Comment